Vadné plnění - reklamace
Pro Vaši plnou spokojenost nabízíme pouze kvalitní zboží u kterého jsme plně přesvědčeni o jeho kvalitě. Z tohoto důvodu neustále kontrolujeme kvalitu prodávaného zboží a vybíráme pouze kvalitní produkty.
Pakliže se přesto vyskytne vadné plnění a důvod k reklamaci, postupujte prosím, podle obchodních podmínek, aby mohla být reklamace v co nejkratší době vyřízena.
Na veškeré zboží bez prodloužené záruky platí záruka 24 měsíců. Na zboží zn. Yamaha dáváme prodlouženou záruku 36 měsíců. Na klavíry a pianina Yamaha platí záruka 60 měsíců. Dočasná prodloužení záruky nad 24 měsíců je uvedeno v popisu zboží, na které se prodloužení vztahuje.
Na modely Yamaha CLP, CVP, Modus, NU1, N1, N2, N3, AvantGrand zakoupené mezi 2. dubnem 2013 a 31. březnem 2014 můžete získat prodlouženou záruku na 5 let. Podmínkou je registrace nástroje do 6-ti měsíců od zakoupení na stránce http://cz.yamaha.com/ . Nebo můžete použít link: https://yamahaeurope.secure.force.com/ProductRegistration?lang=cs&pkxy=AVGNUI
Právní náležitosti k vadnému plnění, záruce a reklamacím najdete v obchodních podmínkách.
K vyvřízení reklamace pomáhá vyplněný reklamační formulář. Ten přiložte ke zboží nebo zašlete na email obchod{zavináč}prokapelu.cz .
O zahájení reklamačního řízení bude zákazník informován na emailové adrese uvedené v Reklamačním formuláři. Vyplnění formuláře není povinné, pomůže ale rychlejšímu vyřízení vaší reklamace.
Reklamační formulář:
Číslo objednávky: |
............................................................................................................................ |
Číslo faktury či prodejky: |
............................................................................................................................ |
Jméno zákazníka: |
............................................................................................................................ |
Telefon na zákazníka: |
............................................................................................................................ |
Email: |
............................................................................................................................ |
Adresa zákazníka: |
............................................................................................................................
............................................................................................................................ |
Důvod reklamace/ popis závady : |
............................................................................................................................
............................................................................................................................
............................................................................................................................
............................................................................................................................
............................................................................................................................ |
podpis zákazníka: |
............................................................... |